Írd be mit keresel és üss egy entert

Kommunikáció, marketing és apai szerepvállalás

Sok olyan szervezet is létezik, amely legfontosabb célja a figyelemfelhívás az apai szerepvállalás fontosságára. A Men Care egy 2011-ben indított globális kampány. Öt földrész, 50 országában van jelen. A koordinációját a Promundo és a Sonke Gender Justice végzi. Fő küldetésük, hogy az apáknak segítsenek abban, hogy erőszakmentes, gondoskodó, egyenlő felekként vegyenek részt a szülőségben, ezzel is segítve a családok jólétét, a nemek közi egyenlőséget és hogy minél több egészséges család legyen. Azt szeretnék elérni, hogy a férfiak egyenlően vegyék ki a részüket a gyermeknevelésben és a háztartásvezetésében.

Úgy látják az apák bevonása a családi életbe javítja a család testi-, lelki egészségét, erősebb és egyenlőségre alapuló kapcsolatokat eredményez, csökkenti a családon belüli erőszakcselekmények számát és javítja az apák életminőségét azáltal is, hogy belsőségesebbé teszi a kapcsolatát a gyermekeikkel. 

Nincsenek hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Skip to content